Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.
Hej

Ang repetetionsdag

Fick en del frågor ang pris och tider.
Om det blir lördag den 10 jan så blir det kl 10.00.
Om det blir tisdagen den 13 jan så blir det kl 18.30.
Så här långt så är det lördagen som är mest önskad.


Pris 50 kr.


Svara på detta mail om du är intresserad att vara med.
Ni som redan svarat är antecknade.
Mvh Johnny