|
|
|
|
|
|
Repetetionsdag
Hej på er Linedansare. Innan avslutningen så nämndes det om att ha en extra repetitionsdag.
Min fråga är om önskemålet kvarstår så får ni gärna svara på detta mail så går jag vidare med det. Det handlar om 1 ev 2 tillfällen, ev lörd den 10 eller tisd 13 jan
|
|
|
|
|
|
|