|
|
|
|
|
|
Repetetionsdag
Hej på er Linedansare. Innan avslutningen så nämndes det om att ha en extra repetitionsdag.
Om det blir lördag den 10 jan så blir det kl 10.00. Om det blir tisdagen den 13 jan så blir det kl 18.30.
|
|
Så här långt så är det lördagen som är mest önskad.
|
Pris 50 kr.
Svara på detta mail om du är intresserad att vara med. Mvh Johnny
|
|
|
|
|
|
Om du inte anmält dig till vårens kurser så finns anmälningsformuläret här
|
|
|
|
Kursstart vecka 4, F1 o F2 den 19 januari,
|
|
|
|
|
|