Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.
Hej

Repetetionsdag

Hej på er Linedansare.
Innan avslutningen så nämndes det om att ha en extra repetitionsdag.

Om det blir lördag den 10 jan så blir det kl 10.00.
Om det blir tisdagen den 13 jan så blir det kl 18.30.
Så här långt så är det lördagen som är mest önskad.


Pris 50 kr.

Svara på detta mail om du är intresserad att vara med.
Mvh Johnny
Om du inte anmält dig till vårens kurser så finns anmälningsformuläret här
Anmälan våren 2026
En bild av ...
Kursstart vecka 4, F1 o F2 den 19 januari,
Nybörjare den 20 januari