Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.
Hej

En god fortsättning

Repetetionsdag

Det blir lördag den 10 januari som vi kör en extra repetitionsdag
Med start kl 10.00

Kostnad 50 kr.

Är det någon mer som inte anmält sig och vill vara med så är det bara att höra av sig.

Mvh Johnny